30 juni 2010

Zombiesnoozaren

Idag snoozade jag bara 12 minuter istället för en timma som jag brukar, så det måste ju räknas som någon form av framsteg.

Men jag är precis lika trött ändå. Det första jag tänker på när jag går upp på morgonen är kvällen när jag får krypa upp i soffan. Jag tror att det är värmen som gör det. Ge mig ett ordentligt åskoväder en hel kväll så att luften blir som den ska så piggnar jag nog på mig.

Idag är det tvätt som gäller. Väntar på att första maskinen ska bli färdig så att jag kan slänga mig in i duschen. Fast man kan ju undra till vilken nytta, för fem minuter efter är man precis lika klibbig ändå. Så håller vi tummarna för att vi har varmvatten idag.

Sen blir det att fixa och dona här hemma. Tänkte ge mig på att städa sopskåpet idag. Nu när det är så varmt blir det lätt en väldigt ofräsch lukt och massor med bananflugor om man slarvar med att ha rent där, vilket jag har gjort.

Måste leta upp lite talböcker att lägga in på mobilen också så man har något att lyssna på när man ligger och grillar sig ute på gräsmattan vilket är mina planer för nästa vecka. Jag har två stycken liggandes på datorn, men vet att jag har en massa som ligger och väntar på att bli nedladdade också.

Vad ska ni roa er med idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...