28 juli 2010

Älskade sömn

Idag har det hänt en hel del bra grejer. Inttu har tagit sitt förnuft till fånga, och så ska vi åka på familjekollo på måndag fick vi veta idag. Men mer om det i morgon när klockan inte är för mycket och jag sovit i soffan ett tag.

Vi skulle kolla på Shutter Island och de första 1 timma och 40 minutrarna hängde jag med. Sen där nånstans så slocknade jag och vaknade lagom till slutet och fick veta hur allting låg till. Och jag vet inte om det är för att jag läst boken eller för att jag somnade, men jag tyckte ju inte att filmen var så bra. Nej, det är nog inte för att jag somnade, för jag såg ju ändå större delen av filmen.

I morgon är det lekparken som gäller. Vi var inne hela dagen idag så trollen behöver få komma ut och rasa av sig. Och sen kan jag ju inte förneka att jag tycker att det är hemskt skönt att sitta på en bänk och läsa en bok. Men nu är det dags för mig att krypa ner i sängen och däcka till ett avsnitt CSI. God natt.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Linda - 16år och flyttat hemifrån sa...

Okej tjänar du mycket?
Bor ju som sagt själv och alla slantar från alla håll gör en skillnad!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...