06 augusti 2010

Allt är som vanligt

Hela veckan på kollo har Inttu varit helt underbar. Han har varit gullig och snäll och jag började att tro att han verkligen fattat vad jag pratat om.

Men så fel jag hade. När vi väl kom hem började jag att fixa mat åt ungarna samtidigt som jag packade upp allt. Då gick han in och la sig. Så jag frågade honom om han kunde åka iväg och köpa mjölk så att vi kunde dricka kaffe. Men det ville han ju inte så jag sa att om han kollade till ungarna som satt och åt så kunde jag gå och handla mjölk. Då blir han skitsur på mig och flyger upp ur sängen och ska gå till ica.

Sen hittar han inte sina nycklar och blir givetvis sur på mig för det också. För Rasmus hade låst dörren med dem när vi skulle åka i måndags och sen gett dem till mig. De låg i jackfickan men han kollade bara i väskan och då blev han ju sur för att de inte låg där.

Så nu slamrar han och smäller med disken och surar. Och jag inser att han har inte alls fattat, det var bara för att det var andra runt omkring hela tiden som han var så där gullig och go hela veckan. Och jag vet fortfarande inte hur jag ska göra med vårat förhållande.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...