05 augusti 2010

Som livet ska vara

Gud vad underbart vi har haft det än så länge idag.

Det började med att trollen sov tills det var dags för frukost halv nio, då fick jag gå in och väcka dem. Båda var på jättemysigt humör och strålade som små solar.

Sen spelade de finns i sjön ett tag i solen. Men Leo var en riktig suris varje gång han var tvungen att ge några av sina kort så det blev ingen lång spelstund. De har roat sig med att leka Winx medans Rasmus är iväg på båtutflykt och Inttu ligger och vilar. Jag sitter i solen och njuter i kjol och linne istället för långbyxor som man fått göra de andra dagarna. Och snart är det dags för lunch så jag ska nog väcka Inttu så att han hinner vakna till liv innan det är dags att äta. I eftermiddag ska trollen bada.

Synd att tiden går så fort och vi ska åka hem i morgon. Jag hade utan problem kunnat stanna några veckor till och jag tror att barnen håller med.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Pauline sa...

Gud så härligt ni verkar ha det! Jag är riktigt avundsjuk..
=)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...