13 augusti 2010

Fredag igen

Efter att ha lämnat av små troll på fritids och dagis sitter jag nu här med en mugg kaffe. Sen ska jag in i duschen och efter det har jag tid hos psykologen. Ska bli kul när hon frågar hur det har gått i sommar. Bokade om tvättiden också. Jag skulle ha tvättat 14-18 idag, men kom på att jag inte har någon större lust att springa på Inttu i trappan när han hämtar sina grejer och jag hämtar upp sista tvätten.



Ikväll ska jag ut med pappa, syrran och lillebror. Vi ska äta och gå på Roffe Wikström (stavas han så?). Inte riktigt min musik, men pappas favorit, och jag går mer för sällskapet än för musiken. Men det blir nog ingen sen kväll för mig i kväll, jag är fortfarande helt slut, men mår helt fantastiskt.

Vad ska ni göra en fredag som denna?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...