08 augusti 2010

God natt

Jag är inne i en period igen där jag funderar och analyserar allt hela tiden. Hjärnan fick en liten pause när vi var på kollo men nu är den igång igen. Jag funderar mest över vad jag inte är nöjd med i mitt liv just nu och vad jag ska göra för att ändra på det. Ikväll kom jag på det dock. Nackdelen är att jag inte är utrustad med något tålamod alls, och att ändra på det jag vill förändra kommer att ta sin lilla tid. Så nu kommer jag istället hela tiden fundera på hur jag ska göra för att skynda på det hela trots att jag vet att det inte går.

Fast just nu ska jag stänga av hjärnan och gå och lägga mig. Man blir trött av att tänka för mycket.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Unknown sa...

Hejsan ! :)
Min blogg är : http://sweetemme.blogg.se
Jag tyckte att jag kännde igen mej själv lite i detta som du skrev nu. Jag tänker alldeles för mkt på saker o ting som jag igentligen inte behöver att tänka på.
Det är rätt jobbitg.
Men du har iaf tur.
Du kan slappna av då och då, det kan inte jag. Hur jag än försöker så ligger jag och tänker på saker.
Men men .. Skulle gärna vilja ha lite tips om du nu vet något :)
Titta gärna på min blogg :) Skulle vara roligt att disskutera lite.
Kram <3

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...