08 augusti 2010

God natt

Vilken härlig slappardag jag har haft. Först var jag till ICA och handlade tills i morgon när småtrollen kommer. Sen hem och titta på lite serier på datorn. Äta lite och resten av kvällen fortsatte jag att titta på serier och prata med Heidi på msn.

Sen förberedde jag allt inför i morgon som att ladda kaffebryggaren och rulla morgonciggen. Sånt kan jag inte göra på morgonen för då slutar det väl med att jag rullar cigg och kaffet och kokar kaffe på tobaken. Min hjärna vaknar ungefär två timmar efter att jag går upp. Och i morgon ringer larmet redan klockan sju.

Behöver allt mellan en halvtimma till en timma på mig att få i mig kaffet, två gigantiska muggar. En halvtimma ungefär till duschen och en halvtimma till smink, hår och kläder.

Nej, nu är det dags att gå och borsta tänderna och sen krypa ner i sängen. Börjar ju skolan i morgon. Sov så gott.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...