10 augusti 2010

God natt

Ja, jag ska faktiskt gå och lägga mig nu trots att klockan inte ens är halv tio. Och då har jag ändå kämpat i en halvtimma för att hålla mig vaken. Det är nu, när allting är över som jag inser hur mycket det slitit på mig att må så dåligt som jag gjort de senaste månaderna.

Jag har inte skrivit något annat på bloggen än om vardagstjafs, men det är så mycket mer som har hänt som jag inte tänker gå in på.

Men nu när jag äntligen kan slappna av och inte bara gå och vänta på att nästa sak ska hända som jag känner hur slut jag är, psykiskt. Tur att både trollen och jag ska vara lediga i morgon och få trevligt besök.

Allting är klart för ikväll. Laptopen har jag burit in i sovrummet och kaffebryggaren är laddad. Cigg rullade jag en hel ask ikväll så det finns. Det enda som är kvar innan jag får stupa i säng är tandborstning som jag ska ta på vägen in till sängen. Sminket orkar jag faktiskt inte tvätta bort ikväll.

Hoppas att trollen sover länge i morgon så att jag kan få lite sovmorgon. De kan i alla fall sova till sju. Så kan jag gå upp och starta Nickelodeon och sen slumra en timma på soffan innan det är dags för frukost.

Nu blir det tandborstning och sen sängen. Sov så gott.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...