11 augusti 2010

Snart så

Nu är det inte mycket kvar att göra hemma. Jag ska diska undan efter lunchen och sen är det klart. Sen är det bara middag och duschning av troll kvar.

Och snart kommer Marie över med sina barn en stund för lite fika och skitsnack. Det ska bli riktigt trevligt.

Sen ska jag försöka lösa hur jag ska packa ihop alla Inttus grejer. Det får ju inte plats i väskorna han har här. Jaja det löser sig alltid. Jag är bara glad att bli av med det. Det enda jag kommer att sakna är hans mammas hushållsassistent och tvn. Men hushållsassisten går alltid att fixa en ny, och som tur är hade pappa en extra tv jag kunde ta. Mailade honom igår och förklarade hur allting låg till och om jag kunde få låna pengar att köpa en tv för. Han ställer alltid upp och det är jag väldigt tacksam. Även om jag hatar att be om hjälp. Jag klarar mig finfint utan tv, men vill ha en för trollen. Det jag vill titta på tittar jag ju på datorn.

Nej, nu ska jag sätta igång med köket så att jag är klar när Marie kommer.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...