29 augusti 2010

Torsdagmorgon 26 Augusti

Sjävklart. Idag fick jag ringa till Syd för att be om ett sjukintyg till skolan och försörjningsstöd. Ångesten är åter igen en daglig gäst, som det var länge sen jag hade besök av. Det blev för mycket med nya tider på dagis och fritids för ungarna, försöka hitta en ny dagsrutin utan Inttu och sen skola på det. Jag bestämde mig igår kväll.

I morse blev jag för en gångs skull väckt av alarmet. Trollen låg fortfarande och sov. Jag kan inte minnas sist jag blev väckt av alarmet och inte av Leo.

Mammas små sömntutor


Vi hade en riktig mysmorgon här hemma. Men jag kunde konstatera att nu är det slut med att titta på barnprogram medans de äter frukost. Under den halvtimma de äter frukost här hemma hann de med att få i sig två mackor bara. Så i fortsättningen blir det "Vakna med The Voice" här hemma när det är frukostdags.

Och nu ska jag sätta fart med allt som ska göras här hemma så att jag hinner lägga mig en stund innan det är dags att hämta trollen. Den senaste tidens kaos har gjort mig helt slut.

Trött, tröttare, Lilith

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...