24 september 2010

Torsdagkväll 23 Augusti

Det lönade sig att sova innan klockan nio igår kväll. Jag vaknade i morse och mådde mycket bättre. Febern var helt borta och den täppta näsan stör mig inte.

Men det hindrade mig ju inte från att lägga mig och sova middag när jag var klar med allt här hemma på dagen. Men det var mer för att sängen såg så inbjudande ut än för att jag var trött.

Hela dagen idag har varit en slappardag. När vi kom hem på eftermiddagen efter att ha hämtat trollen så tog jag en kaffe framför datorn. Det är ingen idé att ens försöka få ungarna att göra något, de roar sig så bra själva.

Och jag har en idé till bloggen om en ny header. Jag tror att det är enkelt att göra, men jag får se vad Heidi säger när jag får tag på henne.

Nu har jag nyligen fått trollen i säng efter att ha duschat dem och borstat deras tänder. Jag har setat och pillat lite HTML-kod på bloggen och ändrat menyknapparna högst upp. jag börjar att gilla den här designen mer och mer.

Nu blir det serier resten av kvällen tills det är dags att gå och lägga sig. Och i morgon kommer Inttu och ska sova över, och han skulle hyra med sig en film vi kan kolla på efter att trollen har somnat. Jag hoppas att det blir en skräckis.

Myskläder på och redo för serier

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...