15 oktober 2010

Äntligen fredag

Fast kvällen igår var inte slut när jag trodde att den var det. Rasmus och jag gick upp till Karro som hade fått hem sin dotter en dag tidigare, så vi satt i hennes kök med tända ljus och fikade allt gott hon bakat och snackade lite skit. Fick även med mig lite skivor hem och önskemål om vad som ska brännas på dem. Så det är bara att sätta igång att leta. En väldigt trevlig avslutning på en toppendag.

Och idag får jag äntligen hem mina småtroll. Nu kommer inte lägenheten att kännas så stor, tom och tyst längre. Och i morgon kommer Kalle över och ska äta med oss. Den här helgen kommer att bli kanon, det känner jag på mig. Och hur fan blev jag så här optimistisk?

Vad ska ni göra i helgen?

Fröken positiv


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...