05 oktober 2010

Dagen som gud glömde

Jag snoozade 40 minuter i morse, vilket är lite av en omöjlighet eftersom trollen aldrig sover så länge. Sen kom jag på att det är tisdag, vilket förklarar allt. Leo ville inte gå upp utan så fort jag gått ut ur rummet så kröp han ner i sängen igen, han som alltid brukar studsa upp för lite morgonmys. Maja var också seg att väcka, men när hon väl vaknat så var det inga problem.

Vi hann i tid utan problem i alla fall. Men eftersom jag låg i sängen så länge så hann jag inte småplocka som jag alltid gör på morgonen innan vi ska iväg. Så nu har jag ännu mer att göra, och så ska jag ju göra allt det där som inte blev gjort igår. Bara att bita ihop och köra igång då. Men först en dusch och på med ansiktet.

Vad ska ni göra idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...