05 oktober 2010

Jag vet inte riktigt hur men jag fick allting gjort förutom att baka limpor, men det gör jag i morgon. Promenaden till först Apoteket och sen Lidl var riktigt skön. Sen hem och äta lunch för att sen däcka i sängen med en bok tills det var dags att hämta hem trollen.

Har tänkt mycket på en gammal vän idag. Vi blev osams och betedde oss båda illa och vi vet båda vilka knappar vi ska trycka på hos varandra. Men jag saknar henne. Jag saknar att kunna berätta allt för henne. Att gå upp dit och ta en kaffe när jag har tråkigt. Hon har världens mysigaste hem och man är alltid så avslappnad när man är där. Du fattas mig gumman.

Nej, nu lite kaffe och kanske en titt i svenskaboken innan det är dags att fixa middag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...