13 oktober 2010

Så var den dagen slut

Dagen idag har bara sagt schwoooosh. Tog mig en liten sovmorgon. Och med tanke på hur sent jag har somnat hela veckan så var det behövligt. Bytte sömntablett när jag skulle lägga mig igår och det funkade så nu får jag hålla mig till dem ett tag.

Efter att jag hade gjort mig i ordning gick jag och Karro till ICA. Jag skulle bara ha två saker, men det slutade att jag hade hela famnen full eftersom jag upptäckte saker jag inte tänkt på att jag behövde allt eftersom. Sen kunde jag inte motstå morötterna, två påsar för 12 kr. Jag har ingen aning om vad jag ska göra med dem dock. Men Rasmus mumsade i sig några stycken det första han gjorde när han kom hem.

Sen när jag kom hem så skulle jag ju baka kakor. Efter mycket om och men så blev det kakor, men det var nära att jag gav upp. Sista försöket gjorde jag på ren ilska över att det gick åt helvete.

Sen var det dags för en omgång i tvättstugan. Jag blir lika glad varje gång jag kommer ner och ser att allt funkar som det ska. Det är nackdelen med att bo här, man vet aldrig hur länge saker och ting håller.

Nu är tvätten klar, jag har ätit middag och krypit i myskläderna. Nu blir det serier resten av kvällen. Ska försöka komma i säng vid en vettig tid, har en hel del att göra imorgon eftersom trollen kommer hem på fredag.



Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...