14 oktober 2010

Tack för idag torsdag

Mat i magen, myskläder på och insvept i filten. Nu är det kväll.

Jag har haft en kanondag idag. Allt som skulle bli klart blev klart, även städningen av toaletten som jag i vanliga fall skjuter upp. Men inte idag. Rotade även fram ett recept på morotsbröd jag har tänkt att testa nästa vecka nu när jag har hela kylen full med morötter jag inte har någon aning om vad jag ska göra av.

Vid den här tiden brukar jag i vanliga fall vara helt slut och sjunka ihop som en liten hög framför mina serier. Men inte idag, jag har fortfarande massor med energi kvar. Dock finns det inget kvar att göra så jag får väl titta på serier as usual.

Värmeljus, det absolut bästa med hösten


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...