20 oktober 2010

Ut och fara

Idag har jag en del utöver det vanliga som ska göras. Jag ska ta bussen ner på stan, och passa på att förnya busskortet då, och gå till apoteket. Sen ska jag lämna in kvittona för medicinen och busskortet till min handläggare. Sen ska Karro visa mig vart de har rosa diskställ, så är det rätt storlek så får det följa med hem. Tänkte även försöka hitta en fotoram. Brukar köpa en lite då och då. Mycket roligare att ha korten framme än att de bara ligger i ett album.

Sen har vi ju som sagt allt det vanliga här hemma som ska göras idag. Men tror faktiskt inte att jag kommer hinna baka idag. Det får bli i morgon när jag ändå ska vara hemma och tvätta hela dagen.

Vad ska ni göra idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...