10 november 2010

Aj löv min tandläkare

Så där ja, besöket hos världens bästa tandläkare är avklarat. Den här gången var det bara en genomgång för att göra ett nytt kostnadsförslag till soc. Att ena visdomstanden behövs dras det visste jag redan. Men nu är det tydligen en visdomstand på andra sidan som han också kommer att behöva dra. Men han är så bra så jag är inte det minsta orolig.

Sen hade jag några smålagningar som behövs fixas. Och eftersom att jag äter medicin som gör att jag i stort sett inte har någon saliv alls så ska jag borsta tänderna fyra gånger om dagen istället för bara morgon och kväll för att tillföra flour som skyddar tänderna. Lite tandsten ville han ta bort, men det får han göra när jag är bedövad. Sist han gjorde det var jag bedövad och då kändes det ändå tortyr så inte en chans att han fick göra det idag när jag inte var bedövad.

Nu ska jag ta mig en kopp kaffe och sen ska jag köra igång med hemmet. Det känns som att jag kanske behöver lägga mig en stund sen. Hade svårt att somna igår, många tankar som snurrade, och sen upp klockan sex. En trött Lilith idag.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda sa...

Jag har en underbar tandläkare ändå får jag panikångest när jag skall dit. Har ont i min tand jag lagade tillfälligt för två månader sen. Skall tillbaka på måndag och hoppas jag överlever fram tills dessa bara.

Njut du av ditt kaffe det gör jag. Städa skall jag göra strax :)
Ha en fin dag nu Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...