10 november 2010

God morgon

Gud vad härligt det är att gå upp och se att det är helt vitt ute. Ja, jag vet att de flesta av er kommer att dumförklara mig nu, men det bjuder jag på. Jag älskar snön helt enkelt. Med rätt kläder så fryser man inte.

Men det var ju ingen höjdare att vakna klockan sex i morse av alarmet. Jag undrar hur jag tänkte när jag gick med på att boka in en tid hos tandläkaren klockan nio när jag är barnledig. Aja, lika bra att gå dit och se glad ut, jag har ju trots allt världens bästa tandläkare.

Annars består dagen, förutom att bli plågad i munnen, av det vanliga; fixa och dona hemma. Får se om det blir en tur upp till Karro sen, har ju skvaller åt henne. Eller ja, vi skvallrar ju inte utan vi utbyter bara information. Och så ska jag, när jag har lite mer tid på mig, berätta om söta pojken som det inte blir någon dejt med, och varför det inte blir det.

Men nu är det dags att klä på sig varmt och bege sig iväg till bussen. Hoppas att ni får en bra dag.

Vem bryr sig om hur man ser ut så länge man är varm

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...