01 november 2010

Äntligen kväll

Med tanke på att jag varit vaken sen runt fem i morse kändes det lagom kul när killen från ICA Ekängen kom hit med storhandlingen och jag var tvungen att göra plats i kyl, frys och skafferi samtidigt som jag skulle komma på små uppgifter åt Leo så att han fick känna att han hjälpte till. Men jag hann bli klar med allt precis tills det var dags att slänga in Maja i duschen.

Till slut, med lite våld, fick allt plats


Var ju och bytte tjockkattens mat idag, och jag tror att han gillar den här lite bättre i alla fall. Några gånger har jag sett att han varit framme och knaprat i sig lite. Bytte även till en mindre matskål, eftersom han har den fula ovanan att vilja ha en full skål när han ska äta, är det mindre än hälften i så sitter han där och jamar som om den vore tom. Jag förstår inte vad folk menar när de säger att han är egensinnig.

Verkar inte fullt lika missnöjd med den här maten


Nej, nu ska jag kladda av sminket och krypa i myskläderna, sen är det serier och tidig sänggång som gäller.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...