20 november 2010

Bara svamlar

Vilken chock jag fick idag när jag vaknade och såg att klockan var tolv. Jag som inte sover längre än senast tio, om jag har tur. Antar att den här veckan med förkylning, två trotsiga barn och annat har tagit på krafterna.

Idag ska det fixas och donas hemma som alltid. Sen ska jag över till Karro och visa henne hur man använder utorrent och ge henne en skiva som jag bränt med Caroline af Ugglas och en massa julmusik. Ska bli kul att se hur det går med att lära henne att ladda ner. Men hon är smart min Karro så det ska nog gå bra.

Började dagen med en Ibumetin mot huvudvärken. Jag som aldrig har huvudvärk och aldrig äter värktabletter. Inte ens kaffet hjälpte. Antar att det är allt nysande som ger mig huvudvärk, igår lyckades jag nysa sönder en massa blodkärl i ögat så ögat var helt rött.

Och när jag vaknade i morse och gick för att ta morgonciggen på balkongen så var det helt vitt ute, det måste ha snöat massor i natt. Och så missade jag det, jag som älskar att bara sitta och titta ut genom fönstret och titta på snön som faller. Det är nog en av få gånger jag kan sitta helt still utan att det kryper i kroppen.

Nej, nu är det bara en massa svammel så nu ska jag ta och sätta fart här hemma. Längtar redan till i kväll när det är dags att gå och lägga sig och jag får lägga mig i en renbäddad säng. Hoppas att ni får en bra dag.

Bilden har absolut inget med inlägget att göra, jag vet

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...