19 november 2010

Same same but different

Så är den här dagen också snart slut tack och lov. Det är ingen nyhet att fredagar när ungarna åker är min officiella hatdag.

Jag fixade och donade hemma och sen var det dags att bege sig till psykologen. Jag vet inte om vi kom fram till så mycket, förutom att jag har en förmåga att oroa mig för mycket över saker som eventuellt kan komma att inträffa i framtiden, istället för att njuta av nuet. Ingen nyhet direkt.

Sen ner på stan, till apoteket och hämta ut medicin och lämna in kvitton. Tänkte först gå och se om jag kunde hitta några byxor, men jag frös och ville bara hem så det blev bussen hem istället.

Sen kom Karro över på en fika och vi hade väldigt kul. Jag är glad att jag har förmånen att känna en person som är så populär och viktig haha.

Nu har hon precis gått hem, och jag sitter här och väntar på att det ska bli dags att gå och lägga mig så att den här dagen är slut. Lite serier för att få tiden att gå fortare blir det nog. Hur har eran dag varit?

Mitt sällskap för kvällen

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Marielle sa...

fin blogg! =)

karolina sa...

jah visst är det bra att du känner en så populär kvinna,sen att vi är bästisar är ju oxå en possitiv sak!! vem vet,du kanske blir rik en dag på min autografeftersom jag är så populär!! ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...