21 november 2010

Finding my happy place

Vilken skön dag det har varit idag. Allting har bara flutit på. Jag har fixat och dona och sprungit ner i tvättstugan lite då och då. Mellan varven har jag kollat till datorn och vad som händer. Ingen stress och allt har blivit gjort. Nånting är det som börjar att hända. Förut stressade jag konstant och allt måste göras på en gång. Nu har jag lärt mig att dygnet har rätt många timmar ändå, och allt blir gjort även om jag inte springer runt som en skållad råtta.

Nu är jag snart färdig med tvätten. Efter det ska jag hem till Karro och lämna en skiva jag bränt åt henne och lära henne hur utorrent fungerar. Det är som tur är ett väldigt enkelt program så det ska nog inte vara några större problem.

Hur har eran dag varit?

Börjar finna harmoni. Flummigt men sant

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...