17 augusti 2011

Happy happy

Oh vad jag är glad nu när jag har pratat med min läkare. Han är ju i vanliga fall en sån som säger nej till allt jag föreslår som jag tror skulle fungera för han är ju läkare och vet bäst.

Men idag så gick han med på allt. Han sa ja till DBT och skulle prata med sköterskan om det. Jag ska få ett nytt sjukintyg som är fram till årsskiftet. Han gick med på mina förslag om dosändringar som han sagt nej till i ett år.

Idag kan ingenting förstöra mitt goda humör. Nu är jag äntligen på väg framåt i livet efter att ha stått och stampat på samma fläck i flera år.
Published with Blogger-droid v1.7.4

4 kommentarer:

Tigerhonan sa...

Orkade inte jag heller egentligen, men hade inget annat att göra ändå :P

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Åh, vad underbart... Grattis. Njut av känslan... Vad betyder DBT?

Celine - En Aspergare i mängden sa...

Tack för att du förtydligade. =)

Men, vill du berätta lite vad Borderline innebär för dig?

Celine - En Aspergare i mängden sa...

sv - Håller med. Ens känslor är unika och ingen som inte kan uppleva exakt samma sak skall inte säga att man överdriver.

Inget blir ju bättre av det, snarare värre.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...