06 november 2010

Fröken effektiv

Jäklar vad jag har hunnit med idag på ingen tid alls. Fixade och donade hemma, fotograferade världens största hög med kläder till Tradera, bytte dukar och tvättar. Men nu är jag klar med allt, förutom tvätten som behöver min uppmärksamhet en gång i timman fram till klockan sex.

Har precis ätit och sitter med en mugg kaffe och tittar på Parenthood, en av årets bästa nya serier helt klart. Har ni inte sett den så se den pronto.

Rasmus skulle ha kommit idag men han ringde och frågade om han kunde sova hos Gabbe. Och självklart får han det. Så ikväll blir det bara jag och tjockkatten. Men han får klara sig ensam ett tag för efter tvätten ska jag hem till Karro och ta en kvällsfika. Ska bli kul att se hur hon har gjort om hemma.

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Linda sa...

Kul med en kvällsfika så där :)

Jag har noll att göra idag men är glad ändå för jag skall äta nåt gott i alla fall!

Jag bara måste nu då jag är gift med en italienare. Pronto betyder hallå *S* Jag säger detta till alla men ingen lyssnar. Roligt ord det där. Hela världen säger pronto och med genast men i italien säger man pronto när man svarar i telefon! Lite roligt och onödigt vetande en lördag är aldrig fel!

Ha en skön afton nu Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...