06 november 2010

Inte fredag idag hurra

Det kändes så mycket bättre när jag vaknade i morse, fredagen hade blivit lördag. Så idag blir det full fart här hemma. Allt jag inte gjorde igår ska göras och så ska jag tvätta. Vilket verkligen behövs för idag går det sista rena paret underkläder. Men det var det helt klart värt eftersom jag i onsdags när jag skulle ha tvättat valde att hämta ut boxen istället. Och så ska jag fotografera massor med kläder som ska läggas ut på Tradera också, så jag kommer att hålla mig sysselsatt.

Ut med det gamla så det får plats med nytt

Efter att jag har tvättat klart så ska jag upp till Karro på en kvällsfika, vi har ju inte träffats sen i onsdags vilket måste vara något slags rekord för oss.

Så idag är det helt klart en bättre dag än igår. Vad ska ni göra idag?

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...