07 november 2010

KlantLilith

Kära syster yster gjorde mig uppmärksam i en kommentar på att det faktiskt är söndag idag och inte lördag som jag skrev, men jag skyller min förvirring på sonen, sömnbrist och feber. För Rasmus skulle ju komma hit på lördagen, men sov hos en kompis. Så jag var så inställd på att när han kom idag så var det lördag.

Idag har jag gjort så lite som möjligt. Malde tobak, rullade cigg, fixade mat och vatten åt tjockkatten och rensade hans låda. Thats it. Resten av tiden har jag spenderat under filten framför datorn och tittat på wrestling med sonen.

Och minsann så fick jag prata lite med en söt pojke idag också. Ett bra avslut på en bra dag måste jag säga. Hoppas att ni har haft en bra söndag.

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

julia sa...

Sv: härligt att höra!! jo jag mår bara bra !! a33

Linda sa...

Tycker jag låter som en bra dag faktiskt. Skönt att bara vara ibland :)

Önskar dig en skön dag nu Kram

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...