26 december 2010

Det var den annandag jul

Idag har jag hållt igång, och det behövdes kan jag säga. Jag var fruktansvärt rastlös efter att bara gjort ingenting igår.

När jag var klar med allt här hemma och Rasmus kommit hem så tog jag en promenad bort till Lidl för att fylla på mjölkförrådet och det märktes ju att det varit jul. Det var utplockat överallt, de hade inte ens vanlig mjölk. Fast det var ju tur för mig att de inte hunnit fylla på för nu kunde jag ju hålla mig till inköpslistan. Det enda onödiga som följde med hem var en förpackning värmeljus med doft.

Sen hem och laga mat, äta och diska undan. Sen gick vi upp till Karro för att lämna lite grejer till hennes dotter efter utrensningen av trollens rum. Sen hem igen, kvällis till trollen och nu har jag precis borstat deras tänder och smörjt in dem så de håller på att göra sig i ordning för sängen. Sen blir det till att tvätta av smink och titta lite serier innan det är dags för mig också att krypa ner i sängen. Förhoppningsvis somnar jag lättare ikväll när jag hållt igång hela dagen.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...