27 december 2010

Jag har världens bästa son

Helt sjukt, 13 timmar har jag sovit. Bästa Rasmus har tagit syskonen så att jag har fått sova ut. Och efter 13 timmar kan jag verkligen säga att jag är utvilad.

Idag blir det en promenad till Fröslunda för att gå till apoteket och hämta ut min antibiotika, och sen en sväng in på ICA där och köpa mer cola till min soda stream. Tycker det är lite lustigt att den är så billig där, när de för övrigt är en av de dyraste affärerna i stan. Sen blir det väl till att fixa och dona lite.

Det känns som om jag har missat hela dagen genom att sova så här länge. I vanliga fall brukar jag ju vara klar med det mesta hemma vid den här tiden, men nu sitter jag här i morgonrocken och dricker morgonkaffe. Tack världens bästa Rasmus.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...