26 december 2010

Julen i bilder

Här kommer blandade bilder från julen. Jag bannar mig själv för att jag helt missade att ta några kort under julklappsutdelningen, den tog 2½ timma så nåt kort borde jag ha hunnit med.

Leo ville hellre busa i soffan än klä granen med syskonen





Skruttan mumsar godis

Så här ser Leo ut efter att han mumsat godis

Trött efter nästan tolv timmars julfirande

Julblomman hade tagit livet av sig när vi vaknade

Fick ett perfekt fruktfat av mamma

Grannen ska kläs

En perfekt kökslampa fick jag av min Karro, hon vet vad jag gillar


I en väska som rymmer två barn rymdes inte alla julklapparna
när vi skulle hem, vi fick ta en stor julsäck också för att få med
oss allt

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...