26 december 2010

Nu börjar det att se ut som ett hem igen

Jag skrev ju tidigare att jag skulle hålla mig sysselsatt idag, och det har jag verkligen fått göra. Julafton var vi ju inte hemma, så då blev det inget gjort, och igår gjorde jag inte heller något. Och med tre barn och en katt så innebär det att det idag såg ut som om jag inte städat hemma på en månad. Så nu är jag klar med köket i alla fall. Och i köket stod även den gigantiska påsen med alla julklappar, så den är också uppackad nu. Och så har jag dammsugit. Det tog sin lilla tid kan jag säga.

Nu ska jag bädda, lägga fram rena sängkläder åt Rasmus och när han kommer hem ska jag och Leo ta en promenad till Lidl och fylla på kylen. Jag hoppas även hitta en billig röd duk till köket. Fast jag borde inte få gå på Lidl utan vuxen övervakning, för det är totalt omöjligt att bara köpa det man ska.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...