29 december 2010

Storhandling, städning och nyår

Jag har ändrat dagens planering. Istället för att gå till Lidl idag så gör vi det på fredag. Storhandlingen kommer ju i eftermiddag så jag vill först få plats med allt det innan jag handlar en massa på Lidl.

Så dagen kommer att spenderas med att städa. Trollen åt godis igår, och Leo åt choklad så toaletten behövs skuras. Både handfat, toalett, lite på väggen och lysknappen. Upptäckte inte det förens jag skulle gå och lägga mig, och då hade jag faktiskt ingen lust att ställa mig och skura.

Och hittade ett jättegott recept jag funderar på att baka på fredag. Det beror på hur mycket tid vi har på oss. Å andra sidan så är det nyår då och då har man väldigt få tider att hålla sig till så det ska nog hinnas med. Det beror helt på orken och inte tiden skulle jag nog säga.

Nej, nu ska jag hälla upp en till mugg med frukostkaffe och se om trollen vill ha frukost snart.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...