21 december 2010

Jag är absolut ingen morgonmänniska

Det spelar ingen roll om jag går och lägger mig klockan nio på kvällen eller klockan elva, jag är lika trött för det när alarmet ringer tio över sex nästa morgon. Men det är bara idag och i morgon kvar sen har vi jullov.

Idag ska jag äntligen baka bröd. Och sen kommer lillebror över så ska vi bära över byrån som står i badrummet till Karro, jag måste ju göra plats för tvättmaskinen. Men det verkar som om den inte kommer förens efter nyår. Men jag vill fixa i ordning där så fort som möjligt så allt är klart när den kommer.

Ska troligtvis även på möte idag, det beror på hur mycket jag hunnit med när det är dags att gå dit. Sen blir det en sväng till Lidl och fylla på kylen också. Men först ska jag se till att få iväg Maja till sexårs och Leo till dagis.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...