23 december 2010

Summering av kvällen

Det gick så bra hos farbror doktorn så. In i rummet, ner med byxorna, han tittade och klämde, jag skrek och så fick jag mitt recept. Det hela tog inte ens fem minuter. Dock så kom jag fem minuter för sent till apoteket så jag får vänta med att hämta ut medicinen tills på måndag.


När jag kom hem satt trollen och åt kvällsmat. När de ätit upp gjorde jag dem redo för kvällen och stoppade dem i säng. Trodde att det skulle ta timmar för dem att somna eftersom att det är julafton i morgon men det tog bara en halvtimma ungefär.

När de hade somnat så satte jag och Rasmus oss och slog in alla julklappar, det är våran tradition att göra det kvällen innan julafton.

När vi var klara satte jag mig och tittade på ett avsnitt av Lie to me och nu står jag och tar godnattcigg. Det kommer att bli en lång dag i morgon så nu behöver jag verkligen lägga mig för att orka med.

Hoppas att ni får en fin jul med de som står er nära.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...