25 januari 2011

Det är inte helt otroligt att jag möter en isbjörn ute idag

Jag har sovit helt underbart i natt. Däremot var det inte lika kul att vakna och titta ut genom fönstret, det är snöstorm ute. Det blir ju lagom kul att gå till dagis i det här vädret.

Idag är det tvättdag. Gud vad jag längtar till jag får tvättmaskinen så att jag kan tvätta när nån tvättkorg blir full, istället för att vänta på att alla ska bli fulla så att jag kan utnyttja tvättiden maximalt. Mellan tvättningarna ska jag fixa och dona, skriva ut papper, fylla i papper, ringa Majas kurator, plocka i ordning i hyllan på deras rum som pappa kom med igår och tusen saker till. Sen blir det nog ett samtal till gårdskarlen också för nu börjar ena elementet att puttra så snart blir det nog kallt.

Men först ska jag se till att göra mig i ordning och få iväg Leo till dagis.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...