21 januari 2011

Helgen here I come

Hurra äntligen fredag. Även om jag är sjukskriven och går hemma så gillar jag fredagar ändå. Det innebär nämligen att trollen har sovmorgon i två dagar, och då har jag också det.

Idag blir det full fart, men inte lika mycket som igår. Efter att jag lämnat Leo ska jag gå till Lidl (rättelse efter att syster yster påpekat felskrivningen) och fylla på förråden med kaffe, mjölk, frukt och fredagsmys. Fast hur jag ska få in det i kylen vet jag inte. Jag önskar att jag hade en stor kyl, jag har ju bara en halv.

Sen ska jag fixa och dona hemma och även försöka hinna med att vika undan tvätten som jag tvättade i onsdags. Det har varit så mycket så att jag har inte hunnit.

Och efter att Janna har ätit middag ska hon komma över och färga mitt hår, äntligen. Jag har en utväxt på minst 5 cm, det har inte blivit färgat på flera månader sen Kalle var här sist. Och Janna kan behöva få komma hemifrån lite och få slappna av utan att hela tiden hålla ett öga på sin dotter.

Men först ska jag försöka få tag på gårdskarlen. De var ju här och luftade igår. Men den han hade med sig som skulle lufta ena halvan av lägenheten tänkte visst inte på att jag faktiskt har ett element i sovrummet så det var iskallt där. Det är även kyligt i ungarnas rum och nu börjar ena elementet i vardagsrummet att puttra igen.

Hoppas att ni har en fin fredag.

Jag kommer att få leka tetris för att få plats med allt

Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Syster Yster sa...

Lite trött när du skrev det här inlägget va?? Du ska gå till Leo och fylla på förråden, hihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...