03 januari 2011

Myskväll

Hjälp vad konstigt det känns att bara ha Leo hemma, det är helt tyst.

Jag bjöd Karro och hennes dotter på middag idag eftersom vi skulle äta skinkpasta och det alltid blir mycket mat av det. Så de kom hit och åt och sen fick Maja och Verra bråttom hem till Karro. De skulle bada och äta fruktsallad och leka med Littlest pet shop.

Så efter att Maja packat det hon skulle ha med så gick de, och jag tog itu med disken efter maten. Sen duschade jag Leo och smörjde in honom och han fick krypa i sin nya, rosa pyjamas. Och hjälp vad fin han kände sig. Sen spelade han dator en stund och sen ville han se film. Så nu sitter han och äter frukt och tittar på Scooby Doo. Det lär väl inte dröja allt för lång stund innan han säger att han vill gå och lägga sig för att han har setat och gäspat sen duschen.

Och idag hörde RA av sig igen. Jag fattar inte vad han vill. Först hör han inte av sig på några veckor. Sen hör han av sig igen och vi pratar i någon dag och sen hör han inte av sig och så där håller det på. Vill han vara säker på att han finns i mitt huvud? För när jag inte har hört av honom på ett tag så slutar jag att tänka på honom. Sen hör han av sig och då poppar han upp i mitt huvud igen och så där håller det på. Men varför poppar jag upp i hans huvud? För det gör jag ju uppenbarligen eftersom att han hör av sig lite då och då.

Nu ska jag vänta på att Leo vill gå och lägga sig sen blir det mys med serier under filten.

Leos senaste fynd


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...