04 januari 2011

Var har min sömn tagit vägen?

Det här med sömnen börjar att störa mig ordentligt nu, har inte sovit ordentligt sen innan jul och jag går omkring och är konstant trött men kan ändå inte sova.

I förmiddags fick jag hem en väldigt trött Maja. Men väldigt nöjd. Men väldigt trött. Så trött att hon för tillfället sitter och halvsover framför tvn så där lär hon nog sitta hela dagen. I vanliga fall är jag emot att barnen tillbringar en hel dag framför tvn men så trött som hon är så kan jag knappast förvänta mig att hon ska orka leka hela dagen, hon har fullt upp med att hålla sig vaken.

Själv ska jag roa mig med hemmet idag. Jag måste göra nånting för att trötta ut mig så pass att jag somnar på kvällen. Senare ska jag även upp till Karro och hämta Majas grejer, Maja orkade inte följa med dem och hämta det när de skulle gå hem idag efter att Karro och hennes dotter varit här och druckit kaffe.

Nej, nu är det dags att sätta igång här hemma.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...