01 januari 2011

Mitt kungarike för en säng

Om jag är så här trött idag när jag inte drack en droppe igår, undrar hur trött jag hade varit om jag hade festat igår?

Idag har vi inte gjort så värst mycket. Jag har städat undan julen, men den sista gardinen orkade jag inte byta så den tar jag i morgon när jag förhoppningsvis är piggare. Trollen spenderade största delen av dagen framför tvn och tittade på Nickelodeon som har Winx-maraton idag och i morgon. Men när det var slut sa jag att nu får de faktiskt gå och leka i alla fall tills det är dags att äta. Det blev lite protester men så fort de kom in på rummet så var det full fart.

Nu har de städat, fått veckopeng och sitter och äter en frukt. De var fortfarande mätta efter maten när det var dags för kvällsmat så de fick ta en frukt istället. Sen ska de göras redo för sängen och sen blir det serier för mig. Men ikväll blir det tidigt i säng så jag är piggare i morgon.

Inviger året i myskläder

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

|| mannen som kan prata om hundar || sa...

Vi borde också städa undan julen här, men det orkar vi nog inte idag. Har varit en riktig slappardag :)

Viktoria sa...

det låter bra det :p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...