18 januari 2011

Värme tack

Trots att jouren var här igår så var det kallt i lägenheten när jag gick upp. Så klockan åtta ringde jag gårdskarlen som bara skrattade när jag klagade på att det var kallt. De skulle komma förbi idag och göra något åt det.

Idag är det inte så där jättemycket som ska göras hemma så jag borde vara klar om någon timma. Då ska jag bara komma på nånting att göra då också. Det lockar oerhört att krypa ner i sängen med en bok. Först kunde jag inte sova och var relativt pigg ändå. Nu när jag kan sova bra så är jag trött.

Jag ska försöka jaga rätt på en mobil att köpa också för en inte allt för dyr peng. Jag skulle ju köpa brorsans nu den 20e när barnbidraget kommer, men jag har inte hört nånting om det. Så jag har slängt iväg ett sms till grannen också för att se om han har någon liggandes han vill sälja. Sen hittade jag en som var helt ok på blocket också som jag mailade. Så vi får väl se vem som hinner först. För jag är verkligen i stort behov av en ny mobil. Min mobil lägger på mitt i ett samtal allt som oftast och bråkar i största allmänhet.

Nu ska jag ta och få på mig lite kläder och sen är det dags att sätta igång här hemma.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...