14 februari 2011

Ny vecka, nya tag

Det blir inte så mycket tid vid datorn idag förens jag har varit och hämtat Leo i eftermiddag. Det ska fixas och donas här hemma. Måndagar är alltid extra mycket att fixa med eftersom jag gör så lite som möjligt på helgen. Så det får jag ta igen på måndagen.

Idag hade jag bokat tvättstugan också. Vi har slut på rena badlakan och de vill jag gärna torktumla, jag tycker att de blir så riviga annars. Men klockan tolv är det klart och efter det ska jag krypa ner under filten med en bok och kommer troligtvis att somna. Jag ska försöka att göra det utan dåligt samvete och tänka på att det är vila och återhämtning som pågår nu.

Nu ska jag dammsuga och slänga ut nåt på Tradera. Sen är det lunch och efter det borde tvätten vara klar.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Linnea Sjöström sa...

Trevlig alla hjärtans dag, vad fin blogg du har :) Några planer för eftermiddagen/kvällen :)??? Ha de bra!

Har just nu 4 stycken tävlingar i bloggen, kanske något som intresserar dig? :) värt att kolla!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...