27 mars 2011

Min älskade mamma

Ikväll har jag mått skit vilket märktes på det förra inlägget. Så jag skickade ett sms till mamma och hon ringde upp mig. Jag började att gråta redan innan jag svarade.

Utan att tveka sa hon att hon tar dem mellan lördag och söndag, jag behövde inte ens fråga. Hon var till och med gullig och erbjöd sig att komma och bo här i några dagar och ha trollen varannan helg.

För det är så underbar hon är. Hon gör allt för sina barn oavsett vad det gäller. Min mamma är den som peppar mig hela vägen och som ger mig energi när jag tror att jag inte står ut en sekund till. Vore det inte för henne hade jag gått under för länge sen. Om jag ens blir hälften så bra som mamma som hon är så är jag nöjd.

Skickat från en Sony Ericsson mobiltelefon

1 kommentar:

Johanna sa...

Vilken härlig mamma du har!

skickar en stor kram till dig!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...