29 april 2011

Allt är inte bara fel

Idag gick det väldigt bra hos psykologen.

Dels kom vi fram till att när jag får en ny samtalskontakt i höst så ska hon försöka att hitta någon med inriktning inom DBT så att jag kan börja arbeta med grundproblemen, vilket är de kraftiga svängningarna i måendet och ångesten.

Vi pratade även lite om varför jag mår som jag gör nu och hon tror att det är för att nu är allt relativt stabilt runt omkring mig, och då kommer alla känslor fram som jag har varit tvungen att trycka undan på grund av allt kaos som har varit.

Nästa gång jag ska dit ska vi skriva en anmälan till Tuna-projektet. Jag känner att jag behöver att få komma hemifrån och göra nånting, det skulle nog även förbättra mitt mående en hel del att göra annat än att gå hemma och städa och tvätta.

Nu ska jag ta några muggar kaffe innan det är dags att gå och hämta trollen, handla fredagsmys och ta helg.

p.s. Glöm inte tävlingen om Pepsodent som slutar på torsdag.

Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...