21 april 2011

Hur blev det så här?

Trollen kom som vanligt in i sovrummet för att berätta att nu vill de minsann ha frukost. Maja hade en helvetesnatt igen, så jag blev lite förvånad att jag kände mig pigg och utvilad när de kom in.

Tar upp mobilen för att se vad klockan är och får en chock. 11:57 står klockan på! Flyger upp ur sängen med världens sämsta samvete som låtit mina små troll vara utan frukost så länge. Frågar dem varför de inte väckt mig tidigare, de måste ju vara utsvultna. Inte då, de hade tagit frukt istället för att väcka mig.

Så alla planer jag hade för vad jag skulle göra idag är ju bara att glömma. Solen skiner och vi var inne hela dagen igår eftersom att jag hade feber. Så idag blir det lekparken direkt efter att vi har fått på oss kläder. Och i morgon är det jag som ställer alarmet på nio så att jag kommer upp i vettig tid.



Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

ha ha ja där fick du förklaring till att du kände dig så utvilad då ja.
har hänt mig också här. Man undrar varför dom inte väckt en liksom. Och det mest otroliga såna dagar är att hemmet står kvar tycker jag!

Therese - Lotusmamma sa...

Men ååå det var ju jätte omtänksamt och snällt av dina troll!!! Så gulligt! =)
Skit i allt som du "borde" ha gjort, det är inte hela världen. Du är bra ändå!!!

Trevlig påsk!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...