25 april 2011

Idag är jag lite borderline igen

Idag är ingen bra dag. Det började faktiskt lite smått igår med ungarnas tjafsande, trollens pappa som inte behagade höra av sig och önska glad påsk och sånt. Jag hade hoppats att det skulle kännas bättre när jag vaknade i morse, men inte.

Jag känner mig ledsen, irriterad, och har svårt att ta mig för något. Men nu har jag mått bra så länge (flera veckor med bra mående är länge för mig) att det var ju inte helt oväntat att det skulle börja gå neråt igen. Hoppas bara att det inte håller i sig lika länge som förra gången, för då trodde jag att jag skulle gå under.

En promenad till affären fick bli våran utetid idag

Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

Linda aka Javamorsan sa...

Hoppas du mår bättre snart!!

Roses & Angels sa...

HEJ! Tack för din kommentar på min blogg som kom den 14 april. Jag har varit i Norrbotten och tagit en mindre bloggpaus samtidigt. Har fortfarande inte fått mitt kök men snart så borde luckorna komma. Hoppas du haft en fin påsk KRAM Christa

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...