27 april 2011

Tack så mycket

I går så hade jag lite tid över så jag satte mig och betalade räkningar. I vanliga fall så drar jag mig för det och är ute i sista sekunden. Men jag tänkte att det är ju tisdag (dagen som gud glömde) så jag kan lika gärna göra det nu. Och det var ju faktiskt rätt skönt att ha det gjort så fort som möjligt.

Så för att belöna mig så beställde jag en almanacka till mig själv. Jag har upptäckt att jag är i stort behov av det. Jag har bara en gigantisk almanacka bredvid spisen, och den får inte plats i väskan.

Så det fick bli en trollalmanacka med min små troll på framsidan och baksidan. Om ungefär två veckor kommer den, och jag känner mig som ett barn som väntar på julafton.


Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

LIFE BY TESSI sa...

Vilken fin almanacka. Mycket roligare med en personlig. Måste också skaffa ny almanacka men kommer aldrig till skott... Ungefär som med räkningarna, hihi. Tråkigt.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...