27 april 2011

Påminelse tävling

Igår fick jag hem ett paket ifrån Buzzador med Pepsodent White. Så jag tänkte att jag skulle dela med mig av det jag fick, genom att ha en liten tävling. Det man vinner är 5 tuber tandkräm och en tandborste.


Man kan tävla genom att lämna en kommentar om att man är med och tävlar, då har man en lott. Glöm inte att skriva med din mail eller bloggadress i kommentaren så att jag kan höra av mig om det är du som vinner.
Vill man ha två lotter så lånar man bilden och skriver ett inlägg på sin blogg om att man är med och tävlar och sen lämnar man en kommentar med länk till inlägget. Tävlingen avslutas den 5e Maj. Lycka till.



Follow Liliths liv och leverne

1 kommentar:

Mamma sa...

Hej! Är gärna med och tävlar! Hanna heter jag, blogg Mrshellfire.blogspot.com

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...