27 juni 2011

Inte riktigt hur jag ville starta veckan

Vi hade en jobbig natt igen. Först vaknade Maja och det tog ett tag för henne att komma till ro igen. När hon väl somnat så vaknade Leo av en mardröm.

Så i morse när alarmet ringde så tänkte jag snooza bara en gång men tryckte på fel knapp och stängde av alarmet. Så jag vaknade när vi i vanliga fall ska börja göra oss i ordning. Men ingen stress, det var bara att ringa dagis och fritids och säga att trollen kommer senare. Dock så var det här en dålig dag att försova sig på då jag har en del att göra.

När jag satt med kaffet och läste DN på nätet efter att trollen ätit frukost så spyr tjockkatten en stor pöl på golvet. Det gick åt en halv rulle med hushållspapper att torka upp allt.

Nu ska vi börja göra oss i ordning så att vi inte blir allt för sena. Sista veckan innan sommarlovet, sen kan vi sova länge varje morgon.
Published with Blogger-droid v1.6.9

1 kommentar:

carola sa...

hej gumman..

hoppas du fick en härlig midsommar helg.
Min var både bra och dålig, mina humörsvängningar..

varma kramar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...