31 juli 2011

Hemmadag

Söndag, och i morgon börjar sista semesterveckan. Men jag måste erkänna att jag längtar otroligt mycket just nu efter vardag och rutiner.

Idag skulle vi behöva gå till Lidl, och handla mjölk, igen. Öppnade sista paketet i morse. Men jag vägrar, jag har ingen som helst lust att gå ut idag. Jag vill gå hemma och göra allt det jag inte hunnit med under veckan. Så vi fuskar och trollen får dricka saft istället, och så går vi och handlar i morgon istället. Jag tror nästan att det skulle bli billigare för oss att ha en egen ko på balkongen.

Så idag ska jag bara skrota omkring hemma som sagt. I mysbyxor, fotbollströja och utan smink. För det är sånt man ska göra när det är söndag.





Follow Liliths liv och leverne

2 kommentarer:

sandija-döv-fotografier sa...

Mkt bra blogg! :O fortsätter med det
allt bra?

Heidi sa...

Ingen fara Lilith, man får fuska med saft ibland :D gör vi med!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...