29 augusti 2011

Måndag och ny vecka

Hur mycket jag än älskar vardagar så svär jag precis lika mycket klockan sex när alarmet går igång och jag måste studsa upp för att stänga av det.

Idag är det shopping med Ville som står på schemat. Det ska handlas skor till gympan åt Maja och gummistövlar åt Leo och lite annat smått och gott beroende på vad jag hittar. Ville var snäll och frågade om jag ville följa med honom så jag slipper sitta och åka runt med buss, så jag blir upphämtad strax innan klockan tio.

Innan dess ska jag få iväg Maja till skolan strax, göra i ordning mig och Leo och försöka att hinna med så mycket som möjligt hemma innan vi går. Sen efter Leo är lämnad på dagis blir det veckohandling på ICA och strax efter att jag kommit hem blir jag upphämtad av Ville.

Men först av allt ska vi som sagt se till att få oss i ordning och komma iväg om en timma.

Shopping lockar alltid fram ett leende


Follow Liliths liv och leverne

Inga kommentarer:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...